ទម្លាប់ ៤យ៉ាង ធ្វើឲ្យអ្នកគ្មានផលិតភាពខ្ពស់លើការងារ
ដើម្បីក្លាយជាមនុស្សដែលមានផលិតភាពខ្ពស់ គឺ មិនមែនជារឿងងាយស្រួលប៉ុន្មាននោះទេ ប៉ុន្តែវាជារឿងដែលបុគ្គលិកគ្រប់រូបខិតខំ បើទោះបីជា ប្រឈមនឹងបញ្ហាច្រើនយ៉ាងណាក៏ដោយ។ ថ្វីត្បិតតែ ម្នាក់ៗ ចង់បានផលិតភាពខ្ពស់ក្តី ប៉ុន្តែ ពេលខ្លះទម្លាប់អាក្រក់មួយចំនួន បានធ្វើឲ្យពួកគេ មិនអាចបញ្ចេញសក្ដានុពលរបស់ខ្លួនអស់នោះឡើយ ជាហេតុធ្វើឲ្យផលិតភាពអន់ខ្សោយ។
ខាងក្រោមនេះ គឺជា ទម្លាប់អាក្រក់មួយចំនួនដែលធ្វើឲ្យអ្នកមិនអាចមានផលិតភាពខ្ពស់ ក្នុងការធ្វើការងារផ្សេងៗនោះឡើយ៖
១) នៅជាប់ជាមួយប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិតរហូត
អ៊ីនធឺណិតពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ សម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នាក្នុងការស្រាវជ្រាវឯកសារ ឬ ធ្វើការទំនាក់ទំនងផ្សេងៗ។ ប៉ុន្តែពេលខ្លះវាក៏រំខានទៅលើ ការងាររបស់អ្នកផងដែរ ព្រោះ ជាទូទៅដោយសារតែ ម្នាក់ៗប្រើប្រាស់ បណ្ដាញសង្គមច្រើន ដូច្នេះពួកគេតែងឆ្លៀតពេល ផ្ញើរសារ ឬ បង្ហោះរូបភាពផ្សេងៗ ដែលទាំងនេះមិនទាក់ទងនឹងការងារនោះឡើយ។ ប្រការនេះធ្វើឲ្យអ្នកមិនអាចមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ និង មិនអាចមានអារម្មណ៍ពេញលេញក្នុងការធ្វើការទេ។
២) ចូលចិត្តពន្យារពេល
ក្នុងមួយថ្ងៃៗមានរឿងរ៉ាវជាច្រើនដែលអ្នកត្រូវធ្វើ ប៉ុន្តែបើមិនព្រមធ្វើវាឲ្យហើយទេ នោះអ្នកនឹងប្រឈមបញ្ហាកាន់តែច្រើនថែមទៀតនៅថ្ងៃក្រោយ។ ពេលខ្លះវាមិនមែនជារឿងលំបាកក្នុងការធ្វើនោះទេ ប៉ុន្តែដោយសារតែមានទម្លាប់ចូលចិត្តពន្យារពេល នាំឲ្យការងារនោះ មិនអាចបញ្ចប់ទាន់ពេលវេលាបាន។
៣) មិនចេះបែងចែកអ្វីសំខាន់ និង មិនសំខាន់
ដូចដែលបានដឹងហើយថា មនុស្សម្នាក់ៗសុទ្ធតែមានការងារជាច្រើន ប៉ុន្តែក្នុងកាលៈទេសៈនេះ បើចេះ បែងចែកអ្វីសំខាន់ និង មិនសំខាន់នោះ អ្នកនឹងអាចធ្វើវាឲ្យបានយ៉ាងល្អមិនខាន។ យ៉ាងណាក៏ដោយ ភាគច្រើនមិនសូវគិតឃើញអំពីចំណុចនេះទេ ជាហេតុនាំឲ្យមានភាពស្មុគស្មាញកើតឡើង ព្រោះមិនដឹងថា ត្រូវធ្វើមួយណាមុន មួយណាក្រោយ។
...ចំណុចទាំង៣យ៉ាងនេះ អ្នកមិនគួរធ្វើនៅថ្ងៃឆ្លងឆ្នាំថ្មីទេ!...
៤) មិនចេះរៀបចំផែនការ
ការរៀបចំផែនការពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ក្នុងការធ្វើការងារប្រចាំថ្ងៃ ព្រោះវាជាផែនទី ចង្អុលបង្ហាញផ្លូវថា ត្រូវធ្វើអ្វី និង ដោយរបៀបណានៅថ្ងៃខាងមុខ។ ដូច្នេះហើយបើ មិនចេះរៀបចំផែនការឲ្យបានល្អទេ ប្រាកដណាស់ថា អ្នកមិនអាចបង្កើនផលិតភាពការងារបានល្អនោះឡើយ ព្រោះមិនដឹងថា ត្រូវធ្វើអ្វី៕
ប្រែសម្រួល៖ រស្មី
ខាងក្រោមនេះ គឺជា ទម្លាប់អាក្រក់មួយចំនួនដែលធ្វើឲ្យអ្នកមិនអាចមានផលិតភាពខ្ពស់ ក្នុងការធ្វើការងារផ្សេងៗនោះឡើយ៖
១) នៅជាប់ជាមួយប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិតរហូត
អ៊ីនធឺណិតពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ សម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នាក្នុងការស្រាវជ្រាវឯកសារ ឬ ធ្វើការទំនាក់ទំនងផ្សេងៗ។ ប៉ុន្តែពេលខ្លះវាក៏រំខានទៅលើ ការងាររបស់អ្នកផងដែរ ព្រោះ ជាទូទៅដោយសារតែ ម្នាក់ៗប្រើប្រាស់ បណ្ដាញសង្គមច្រើន ដូច្នេះពួកគេតែងឆ្លៀតពេល ផ្ញើរសារ ឬ បង្ហោះរូបភាពផ្សេងៗ ដែលទាំងនេះមិនទាក់ទងនឹងការងារនោះឡើយ។ ប្រការនេះធ្វើឲ្យអ្នកមិនអាចមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ និង មិនអាចមានអារម្មណ៍ពេញលេញក្នុងការធ្វើការទេ។
២) ចូលចិត្តពន្យារពេល
ក្នុងមួយថ្ងៃៗមានរឿងរ៉ាវជាច្រើនដែលអ្នកត្រូវធ្វើ ប៉ុន្តែបើមិនព្រមធ្វើវាឲ្យហើយទេ នោះអ្នកនឹងប្រឈមបញ្ហាកាន់តែច្រើនថែមទៀតនៅថ្ងៃក្រោយ។ ពេលខ្លះវាមិនមែនជារឿងលំបាកក្នុងការធ្វើនោះទេ ប៉ុន្តែដោយសារតែមានទម្លាប់ចូលចិត្តពន្យារពេល នាំឲ្យការងារនោះ មិនអាចបញ្ចប់ទាន់ពេលវេលាបាន។
៣) មិនចេះបែងចែកអ្វីសំខាន់ និង មិនសំខាន់
ដូចដែលបានដឹងហើយថា មនុស្សម្នាក់ៗសុទ្ធតែមានការងារជាច្រើន ប៉ុន្តែក្នុងកាលៈទេសៈនេះ បើចេះ បែងចែកអ្វីសំខាន់ និង មិនសំខាន់នោះ អ្នកនឹងអាចធ្វើវាឲ្យបានយ៉ាងល្អមិនខាន។ យ៉ាងណាក៏ដោយ ភាគច្រើនមិនសូវគិតឃើញអំពីចំណុចនេះទេ ជាហេតុនាំឲ្យមានភាពស្មុគស្មាញកើតឡើង ព្រោះមិនដឹងថា ត្រូវធ្វើមួយណាមុន មួយណាក្រោយ។
...ចំណុចទាំង៣យ៉ាងនេះ អ្នកមិនគួរធ្វើនៅថ្ងៃឆ្លងឆ្នាំថ្មីទេ!...
៤) មិនចេះរៀបចំផែនការ
ការរៀបចំផែនការពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ក្នុងការធ្វើការងារប្រចាំថ្ងៃ ព្រោះវាជាផែនទី ចង្អុលបង្ហាញផ្លូវថា ត្រូវធ្វើអ្វី និង ដោយរបៀបណានៅថ្ងៃខាងមុខ។ ដូច្នេះហើយបើ មិនចេះរៀបចំផែនការឲ្យបានល្អទេ ប្រាកដណាស់ថា អ្នកមិនអាចបង្កើនផលិតភាពការងារបានល្អនោះឡើយ ព្រោះមិនដឹងថា ត្រូវធ្វើអ្វី៕
ប្រែសម្រួល៖ រស្មី
ប្រភព៖
No comments:
Post a Comment