Thursday, August 13, 2015

វិធីសាស្ត្រ​​ ៩​យ៉ាង​ ដើម្បី​​បញ្ចុះ​បញ្ចូល​​​អតិថិជន​គ្រាក់​ៗ​ឱ្យ​ទិញ​ផលិតផល​របស់​អ្នក!

​​វិធីសាស្ត្រ​​ ៩​យ៉ាង​ ដើម្បី​​បញ្ចុះ​បញ្ចូល​​​អតិថិជន​គ្រាក់​ៗ​ឱ្យ​ទិញ​ផលិតផលប្រភព៖​ http://im.ft-static.com/
ក្នុង ​នាម​ជា​អ្នក​លក់​​ ឬ​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ពិត​ណាស់​គឺ​ចង់​លក់​ទំនិញ​ ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​​ឱ្យ​បាន​ច្រើន​ ​ជា​ពិសេស​គឺ​ចង់​​ធ្វើ​ម៉េច​​ឱ្យ​អតិថិជន​គ្រាក់​ៗ​ទិញ​ទំនិញ​​ច្រើន​ៗ​ពី​ អ្នក ​ហើយ​​ត្រលប់​មក​ទិញ​ទំនិញ​អ្នក​​ម្ដង​ហើយ​ម្ដង​ទៀត​​។ ​​​តាម​ពិត​ទៅ ​​មាន​វិធីសាស្ត្រ​​ជា​ច្រើន​ដែល​អាច​ជួយ​អ្នក​បាន​ជុំ​​វិញ​បញ្ហា​នេះ។ ​

១) ​រៀប​ចំ​ព័ត៌មាន​ផ្សេង​ៗ​​​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ទំនិញ​ ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​ឱ្យ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ​​ (Prepare appropriate and clear description of the products or services you offer)៖ ​​រាល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​​នឹង​​ផលិតផល​ និង​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​​ត្រូវ​​រៀប​ចំ​ឱ្យ​មាន​របៀប​ ​ដើម្បី​បង្ហាញ​ទៅ​ដល់​​អតិថិជន​ធំៗ​​។ ​នៅ​ពេល​ដែល​អ្នក​មាន​ព័ត៌មាន​ច្រើន​ ​និង​លម្អិត​​អំពី​ផលិតផល​ឬ​សេវាកម្ម​​របស់​អ្នក ​នោះ​​​​វា​​នឹង​ជួយ​​ឱ្យ​អតិថិជន​របស់​អ្នក​ងាយ​ស្រួល​ធ្វើ​ការ​សម្រេច​ ចិត្ត។ ​ត្រូវ​​និយាយ​ពី​ផល​ប្រយោជន៍​នៃ​ផលិតផល​របស់​អ្នក​ ​​ប៉ុន្តែ​មិន​​គួរ​​ពន្លើស​ ឬ​បំប៉ោង​​ឱ្យ​លើស​ពី​ការ​ពិត​នោះ​ទេ។ ត្រូវ​​បង្ហាញ​ដោយ​ក្ដី​ស្មោះ​ត្រង់។ ​​សូម​ឱ្យ​​​ច្បាស់​ថា​ មិន​​ត្រូវ​សន្យា​ឬ​កុហក​​អ្វី​ដែល​​ផលិតផល​របស់​អ្នក​គ្មាន​ ឬ​មិន​អាច​ផ្ដល់​ឱ្យ​បាន​ជា​ដាច់​ខាត។ ​​​

…សញ្ញាណ​សំខាន់ៗ​ទាំង​១០ បង្ហាញ​ពី​ភាព​ខុសគ្នា​រវាង​​បុគ្គល​ជោគជ័យ និងបុគ្គល​បរាជ័យ!…

២​​​​​​) ផ្ដល់​អ្វី​ដែល​ពិសេស​លើស​ពី​អ្វី​ដែល​អតិថិជន​របស់​អ្នក​រំពឹង​ទុក​ (Provide something more than is expected, a kind of bonus)៖ ​អតិថិជន​ក្ដី​ បុគ្គលិក​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ក្ដី​​​គឺ​ចង់​បាន​អ្វី​ដែល​ជា​ការ​បន្ថែម។ ​​អ្នក​គួរ​តែ​គិត​គួរ​ពី​ចំណុច​នេះ ​​ព្រោះ​ថា​​​ ​របស់​ទាំង​​​នោះ​​វា​មិន​ចំណាយ​អស់​ច្រើន​ទេ​ តែ​អាច​ជួយ​បង្កើត​​អារម្មណ៍​​ជា​វិជ្ជមាន​របស់​អតិថិជន​ចំពោះ​ផលិតផល​​ ឬ​ម៉ាក​​របស់​អ្នក។ ​​វា​ក៏​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​មាន​អារម្មណ៍​រីករាយ​ ​ចងចាំ​ និង​ឱ្យ​តម្លៃ​​​សមិទ្ធផល​របស់​អ្នក។ ​ត្រង់​ចំណុច​នេះ​ អ្នក​គួរ​​តែ​ស្វែង​រក​ ឬ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ឱ្យ​​ក្រុមហ៊ុន​​ ឬ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​មាន​លក្ខណៈ​ខុស​ប្លែក​ពី​អ្នក​​ដទៃ​ជា​ដាច់​ខាត។ ​ឧទាហរណ៍​ ​ទិញ​អតិថិជន​ទិញ​ផលិតផល​របស់​អ្នក​ច្រើន​ និង​មក​ទិញ​ជា​ញឹក​ញាប់​ អ្នក​អាច​រៀប​ចំ​ប្រតិទិន​ពិសេស​ដែល​មាន​រូប​អតិថិជន​របស់​អ្នក​ ​និង​ផ្ដល់​ឱ្យ​គាត់​ភ្ញាក់​ផ្អើល​ជា​ដើម។

៣) ​​បើ​មាន​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ត្រូវ​បញ្ជាក់​ឱ្យ​ច្បាស់ (​Give clear and detailed information about the shipping or delivery in case you have)៖ ​​បើ​សិន​បើ​​​​មាន​សេវា​ដឹក​ជញ្ជូន​​ពី​តំបន់​មួយ​ទៅ​តំបន់​មួយ​ឬ​ពី​ ប្រទេស​​មួយ​ទៅ​ប្រទេស​មួយ​ អ្នក​​ត្រូវ​តែ​កំណត់​ឱ្យ​បាន​ច្បាស់​ពី​លក្ខខណ្ឌ​ផ្សេង​ៗ។ ​អ្នក​គួរ​តែ​កំណត់​តម្លៃ​​​ដែល​ធ្វើ​​យ៉ាង​ណា​អតិថិជន​របស់​អ្នក​មិន​រុញរា ​ដោយ​សារ​តែ​តម្លៃ​​នោះ។ ​មាន​ពេល​ខ្លះ​ដើម្បី​ទាក់​ម៉ូយ​ធំ​ អ្នក​គួរ​ខាត​ជា​លើក​ដំបូង​ខ្លះ​ក៏​បាន។

…ទម្លាប់​ល្អ​ទាំង៥យ៉ាង​ដែល​មិន​អាច​មើល​រំលង ក្នុង​ពេល​អង្គុយ​ធ្វើការ!…

៤) ​​អ្នក​ត្រូវ​​ប្រាប់​អតិថិជន​ឱ្យ​​ច្បាស់​ពី​​លក្ខខណ្ឌ​​កំណត់​ផ្សេង​ៗ​រវាង​អ្នក​លក់​ និង​អ្នក​ទិញ​ (បើ​មាន)៖ ទំនិញ​ខ្លះ​ត្រូវ​មាន​ការ​​ចុះ​កិច្ច​ព្រមព្រៀង​​រវាង​ភាគី​ទាំង​ពីរ​មុន​ ការ​ទិញ​​ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​ឡើង។ ដូច្នេះ​បើ​ក្រុមហ៊ុន​ ឬ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​មាន​បែប​នេះ​ អ្នក​ត្រូវ​​ប្រាប់​ និង​ពន្យល់​អតិថិជន​ឱ្យ​​ច្បាស់​នូវ​ចំណុច​នីមួយៗ​ ចៀស​វាង​​អតិថិជន​​យល់​ច្រឡំ​ ឬ​មិន​យល់​​​ចំណុច​ណា​មួយ​បន្ទាប់​ពី​មាន​ការ​ព្រមព្រៀង​ទិញ​ផលិតផល​​របស់​ អ្នក។ ​​​ព័ត៌មាន​ដែល​អ្នក​គួរ​ប្រាប់​មាន​ ​​តម្លៃ​ផ្សេង​ៗ​​ ពន្ធ​ អាករ​លើ​តម្លៃ​បន្ថែម​ និង​​ផ្សេង​ៗ​ទៀត​​។

៥) ​អ្នក​គួរ​តែ​បង្ហាញ​​​​លិខិត​បញ្ជាក់​​ផ្សេង​ៗ​ដើម្បី​ឱ្យ​អតិថិជន​​ជឿ​ទុក ​ចិត្ត​ (Ensure your company and your brand are well known for trustworthiness)៖ ​បើ​អ្នក​មាន​លិខិត​បញ្ជាក់​ការ​អនុញ្ញាត​ពី​អាជ្ញាធរ​ ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ ​លិខិត​ចូលរួម​បេសកកម្ម​មនុស្ស​ធម៌​ និង​លិខិត​បញ្ជាក់​ផ្សេង​ៗ​ទៀត​ ​​អ្នក​គួរ​បង្ហោះ​នៅ​លើ​​គេហទំព័រ​ ឬ​បិទ​នៅ​​ក្នុង​​ការិយាល័យ​របស់​អ្នក​​ ដើម្បី​ឱ្យ​អតិថិជន​មាន​ការ​ជឿ​ទុក​ចិត្ត​​ ​ថា​ ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ ​គឺ​ពិត​ជា​​ទទួល​បាន​ការ​អនុញ្ញាត​ និង​​មាន​សិទ្ធិ​ដំណើរការ​ស្រប​​ច្បាប់​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស។

៦) ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ឱ្យ​អតិថិជន​ងាយ​ទាក់ទង​​អ្នក (Last but not least, be reachable)៖ ​អ្នក​គួរ​តែ​មាន​​ឯកសារ​គ្រប់​សព្វ​ ទាំង​ខិត្តប័ណ្ណ​ កាត​បញ្ជាក់​អាសយដ្ឋាន​ និង​លេខ​ទំនាក់ទំនង​ក្រុមហ៊ុន​ ​​​និង​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​​​ដើម្បី​ចែក​ជូន​អតិថិជន។ លេខ​ទូរស័ព្ទ​គួរ​តែ​​ជា​លេខ​ល្អ​បន្តិច​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ងាយ​ចំណាំ​។ ​ប្រសិន​បើ​អ្នក​មាន​​បណ្ដាញ​សង្គម​ អ្នក​គួរ​តែ​​​រក្សា​ការ​ទំនាក់ទំនង​ជា​មួយ​អតិថិជន​របស់​អ្នក​ ហើយ​ត្រូវ​ប្រាកដ​រាល់​សំណួរ​ផ្សេង​ៗ​របស់​អតិថិជន​អំពី​ផលិតផល​ ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​ ត្រូវ​មាន​​អ្នក​ឆ្លើយ​ភ្លាមៗ​ដើម្បី​​កុំ​ឱ្យ​អតិថិជន​ខក​ចិត្ត​ឱ្យ​សោះ។

៧) គួរ​មាន​​កម្មវិធី​ជួប​ជុំ​គ្នា​ ឬ​ជប់លៀង​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​​ ៖ ​នៅ​ចំណុច​ខាង​លើ​ ​​​គឺ​ចង់​​​និយាយ​អំពី​កាដូ​ ឬ​របស់​បន្ថែម​ពិសេស​ដល់​អតិថិជន។ ​​បើ​អ្នក​​អាច​​ធ្វើ​បាន​ វា​រឹត​តែ​ប្រសើរ​គឺ​ ​អ្នក​គួរ​មាន​កម្មវិធី​ជប់​លៀង​​​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​ជា​មួយ​អតិថិជន​គ្រាក់​ៗ​ របស់​អ្នក​ ហើយ​គួរ​តែ​ចែក​កាដូ​ ឬ​វត្ថុ​អនុស្សាវរីយ៍​ដល់​ពួក​គេ។ ការ​​ធ្វើ​បែប​នេះ​ គឺ​បង្ហាញ​ថា​ អ្នក​​​បាន​​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ចំពោះ​អតិថិជន​ ​កាន់​តែ​ជិតស្និទ្ធ​ជា​មួយ​អតិថិជន​ ​និង​​​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​​​​មិន​ងាយ​បំភ្លេច​ផលិតផល​អ្នក​បាន​៕

No comments:

Post a Comment