សមាសភាពសំខាន់ៗចំនួន១០ ជាមូលដ្ឋានគ្រឹះរៀបចំគម្រោងទីផ្សារ
សមាសភាពសំខាន់ៗចំនួន១០ ជាមូលដ្ឋានគ្រឹះគម្រោងទីផ្សារ business2community
ការបង្កើតគម្រោងទីផ្សារដ៏មានប្រសិទ្ធភាពមួយមុន
ដាក់ចេញផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នក
គឺជាមូលដ្ឋានគ្រឹះក្នុងអាជីវកម្មទូទៅ។
បង្កើតគម្រោងទីផ្សារបានកាន់តែល្អ
កាន់តែរកឃើញពីគន្លឹះឆ្ពោះទៅរកភាពជោគជ័យក្នុងអាជីវកម្មបាន។
បើអ្នកចង់ឲ្យផលិតផល ឬ
សេវាកម្មរបស់អ្នកទទួលបានការគាំទ្រកាន់តែច្រើនមែននោះ
អ្នកក៏មិនត្រូវមើលរំលងមូលដ្ឋានគ្រឹះគម្រោងទីផ្សារទាំង
១០ខាងក្រោមនេះឡើយ។
១) ស្រាវជ្រាវទីផ្សារ
ធ្វើយ៉ាងម៉េចដើម្បីស្រាវជ្រាវទីផ្សារបាន? ចម្លើយនោះគឺត្រូវ ប្រមូល រៀបចំ និងសរសេរទិន្នន័យទីផ្សារឲ្យបានច្បាស់លាស់ជាទីបំផុតមុនបើក អាជីវកម្មរបស់អ្នក។ នេះរួមមាន សក្ដានុពលទីផ្សារនៅតាមរដូវកាលនីមួយៗ តម្រូវការអតិថិជន ស្ថានភាពប្រជាសាស្ត្រ ចំណែកទីផ្សារ គោលដៅទីផ្សារ ព្រមទាំងស្ថានភាពទូទៅផលិតផលរបស់ដៃគូប្រជែងរបស់អ្នកជាដើម។
២) ទិសដៅទីផ្សារ
ជំហានឆ្ពោះទៅរកទិសដៅទីផ្សារ មិនមែនកាប់បំពង់អង្គុយរង់ចាំទឹកភ្លៀងនោះទេ ហើយក៏មិនមែនចេះតែដើរទៅមុខដោយមិនមានកោះត្រើយនោះដែរ។ ការចែកចាយផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកក៏ដូច្នេះដែរ។ អ្នកត្រូវសម្លឹងមើលថា អ្នកណាជាទិសដៅទីផ្សាររបស់អ្នក? បុរស ឬ ស្រ្តី? នៅកន្លែងណា? តើពួកគេចូលចិត្តធ្វើអ្វី? ពួកគេមានលទ្ធភាពស្វែងរកប្រាក់ចំណូលក្នុងកម្រិតណា? តើអ្វីទៅជាចំណោទបញ្ហានៅក្នុងការរស់នៅរបស់ពួកគេ? ការលើកឡើងសំណួរទាំងនេះ ដើម្បីរកឲ្យឃើញថា ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកមានលក្ខណៈសមស្របទៅស្ថានភាពទូទៅរបស់ពួកគេបាន ដល់កម្រិតណា។ តែសូមកុំភ្លេចរៀបរាប់ប្រាប់អតិថិជនទាំងនោះយ៉ាងលម្អិត និងយ៉ាងប៉ិនប្រសព្វឲ្យអស់ពីសមត្ថភាពពីផលិតផលឬ សេវាកម្មរបស់អ្នក។
៣) ផលិតផល
ចំពោះផលិតផលវិញ អ្នកត្រូវស្វែងរកចម្លើយយ៉ាងពិតប្រាកដ ថាតើផលិតផលរបស់អ្នកមានទំនាក់ទំនងដោយរបៀបណាទៅកាន់ទីផ្សារ ខាងក្រៅ? តើអ្វីទៅជាតម្រូវការទីផ្សាររបស់អ្នក? តើបច្ចុប្បន្ននេះអតិថិជនប្រើប្រាស់អ្វី? សំនួរទាំងនេះ នឹងធ្វើឲ្យអ្នកបានត្រៀមខ្លួនរួចរាល់ជាមុនអាចច្របាច់បញ្ចូល ផលិតផលរបស់អ្នកនៅកាន់ទីផ្សារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដោយគ្មានភាព មន្ទិលសង្ស័យ ឬ ភាពស្ទាក់ស្ទើរនៅក្នុងចិត្ត។
៤) ស្ថានភាពប្រកួតប្រជែង
តើធ្វើដូចម្តេចទើបអាចយកឈ្នះគូប្រជែងបាន? នេះជាសមរភូមិប្រយុទ្ធយ៉ាងក្តៅគគុកមួយរវាងអ្នក និងគូប្រជែងរបស់អ្នកនៅលើទីលានអាជីវកម្ម។ សហគ្រិនទូទៅអាចស្វែងរកឃើញចម្លើយបានច្រើនរបៀបចំពោះសំនួរ មួយនេះ ប៉ុន្តែការធ្វើឲ្យផលិតផលឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកល្អខុសពីគេ ត្រូវបានគេមើលឃើញជាទូទៅថា ជាចម្លើយមួយដ៏សមស្របបំផុត។ ដូច្នេះ អ្នកត្រូវ សរសេរពីយុទ្ធសាស្ត្រធ្វើឲ្យអាជីវកម្មរបស់ខុសប្លែកពីគេ ដែលគ្មានអ្នកណាដឹងក្រៅពីអ្នក។ នេះហើយបានគេហៅថា ការធ្វើអាជីវកម្ម។
៥) បេសកកម្មទីផ្សារ
តើក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកបានពាំនាំមកនូវអ្វីដែលជាគុណតម្លៃ តែមួយគត់ល្អដាច់គេខុសពីក្រុមហ៊ុនដទៃទៀត? សំនួរនេះជាហេតុផលមួយដើម្បីរំលឹកអ្នកឲ្យពិនិត្យមើលឡើងវិញ ថាតើបេសកកម្មទីផ្សារមានភាពស៊ីចង្វាក់គ្នាទៅនឹងបេសកកម្ម ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកដែរឬទេ? ជាឧទាហរណ៍ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនបានសម្រេចចិត្តសរសេរបេសកកម្មទីផ្សារ របស់ខ្លួនក្នុងរយៈពេលខ្លី ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាចំពោះមុនរបស់ក្រុមហ៊ុន។ ក្រោយមកបន្ទាប់ពីបញ្ហានោះត្រូវបានដោះស្រាយ បេសកកម្មនោះចាប់ផ្តើម កែលំអឡើងវិញបន្តិចម្តងៗស្របតាមបេសកកម្មធំរបស់ក្រុមហ៊ុន ដែលនេះក៏ជាដំណោះស្រាយមួយល្អផងដែរ។
មានសំនួរសំខាន់ៗចំនួន៣ ស្ដីពីបេសកកម្មរបស់ទីផ្សាររួមមាន តើអ្នកណាជាអតិថិជនស្នូលរបស់អ្នក? តើអ្នកលក់ផលិតផលឬ សេវាកម្មអ្វី? តើអ្វីទៅជាភាពខុសគ្នារវាងផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកទៅនឹងក្រុមហ៊ុនដទៃ?
៦) យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ
ពាក្យថា យុទ្ធសាស្ត្រមួយម៉ាត់ស្តាប់ទៅ វាពិតជាមិនធម្មតាសម្រាប់អ្នក តែវាពិតជាមិនអាចគេចផុតនោះឡើយ ព្រោះថាបើគ្មានយុទ្ធសាស្ត្រទេនោះ ប្រៀបដូចជាទៅប្រយុទ្ធដោយគ្មានអាវុធក្នុងដៃដូច្នេះដែរ។ អញ្ចឹងហើយបានជាយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារនេះត្រូវមានជាដាច់ខាតសម្រាប់ ដំណើរការអាជីវកម្មឲ្យជោគជ័យ។ តើគេគិតទៅលើអ្វីខ្លះសម្រាប់យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារនេះ?
យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សាររួមបញ្ចូល ទាំងមូលដ្ឋានគ្រឹះសំខាន់ៗ និង សកម្មភាពនានានៃអាជីវកម្មសម្រាប់អនុវត្តក្នុងរយៈពេលវែង ដែលជាដំណោះស្រាយដោយការវិភាគទៅលើស្ថានភាពយុទ្ធសាស្ត្រដំបូង និងការបង្កើតក្រុមហ៊ុន ការវាយតម្លៃ និង ជម្រើសជាយុទ្ធសាស្ត្រតម្រង់ទិសដៅទីផ្សារដែលសមស្របទៅនឹងគោលដៅ របស់ទីផ្សារ។
៧) កំណត់តម្លៃ ទីតាំង និង ម៉ាករបស់ផលិតផល ឬ សេវាកម្ម
បន្ទាប់ពីបានចុះស្រាវជ្រាវទីផ្សាររួចហើយ នេះជាពេលវេលាមួយដែលអ្នកត្រូវលៃលក ថាតើអ្នកត្រូវលក់ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកក្នុងតម្លៃប៉ុន្មាន? លក់នៅកន្លែងណា? តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចខ្លះដើម្បីឲ្យម៉ាកផលិតផលនោះទទួលបាន ចំណាប់អារម្មណ៍កាន់តែច្រើនឡើងពីសាធារណជន?
៨) កំណត់ហិរញ្ញវត្ថុ
វាប្រាកដណាស់ដែលថា យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារមួយអាចជោគជ័យបាន ត្រូវតែមានការចំណាយប្រាក់កាសទៅជាមួយផងដែរ ទោះតិចក្តី ច្រើនក្តី។ អ្នកត្រូវវាយតម្លៃថា តើទឹកប្រាក់ចំនួនប៉ុន្មានដែលអ្នកត្រូវចំណាយដើម្បីអនុវត្តលើ គម្រោងទីផ្សាររបស់អ្នក? តើអាចមានវិធីសាស្ត្រផ្សេងក្រៅពីនេះដែរឬទេ ដើម្បីធ្វើឲ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកអាចពង្រីកទីផ្សារដោយមិនចំណាយ ប្រាក់ច្រើន តែមានប្រសិទ្ធភាព?
៩) គោលដៅទីផ្សារ
អ្វីទៅជាគោលដៅទីផ្សារ? ចម្លើយនោះគឺគ្មានអ្វីក្រៅតែពីការទាក់ទាញអតិថិជនមកគាំទ្រផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកនោះទេ។ ដូច្នេះ វាជាចំនួនមួយដែលអ្នកត្រូវកំណត់ និងធ្វើឲ្យបាននៅអំឡុងពេលណាមួយ។ ជាឧទាហរណ៍ អ្នកត្រូវកំណត់ថា តើអ្នកត្រូវការអតិថិជន ឬ ត្រូវលក់ផលិតផល ឬ ត្រូវបង្កើនប្រាក់ចំណូលចំនួនប៉ុន្មានសម្រាប់សបា្តហ៍នេះ ខែនេះ ឆ្នាំនេះ ឬ ឆ្នាំក្រោយ?ការសម្រេចឲ្យបាននូវការបំពេញតម្រូវការដល់អតិថិជន ជាករណីមួយទៀតដែលមិនអាចមើលរំលងបាន ហើយនេះគឺជាគោលដៅទីផ្សាររបស់អ្នក។
១០ ត្រួតពិនិត្យលទ្ធផលរបស់អ្នក
ការធ្វើតេស្ត និងការវិភាគនៅលើទីផ្សារ ជាចំណុចចាប់ផ្តើមនៅក្នុងចំណុចនេះ ដែលត្រូវអនុវត្តក្នុងការស្ទាបស្ទង់លើមតិវាយតម្លៃរបស់អតិថិជន ការលក់ ចំណាប់អារម្មណ៍ ឬ ទិន្នន័យនានា ដើម្បីរកឲ្យឃើញថា តើផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកស្ថិតនៅក្នុងកម្រិតណា?
ការស្រាវជ្រាវនៅលើទីផ្សារ ការប្រកួតប្រជែង និង ការកំណត់ទីតាំងរបស់អ្នកឲ្យបានត្រឹមត្រូវ គឺជាសញ្ញាណមួយបញ្ជាក់ថា អ្នកកំពុងឈរនៅលើទីតាំងអាជីវកម្មដ៏មានប្រសិទ្ធភាពមួយអាចចែកចាយ ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកបាន។ ការបង្កើតគោលដៅសម្រាប់ចូលសមរភូមិអាជីវកម្ម នេះក៏បញ្ជាក់ផងដែរថា អ្នកអាចយល់កាន់តែច្បាស់ ថាតើអ្នកគួរតែប្រឡូកក្នុងអាជីវកម្មឬក៏អត់៕
១) ស្រាវជ្រាវទីផ្សារ
ធ្វើយ៉ាងម៉េចដើម្បីស្រាវជ្រាវទីផ្សារបាន? ចម្លើយនោះគឺត្រូវ ប្រមូល រៀបចំ និងសរសេរទិន្នន័យទីផ្សារឲ្យបានច្បាស់លាស់ជាទីបំផុតមុនបើក អាជីវកម្មរបស់អ្នក។ នេះរួមមាន សក្ដានុពលទីផ្សារនៅតាមរដូវកាលនីមួយៗ តម្រូវការអតិថិជន ស្ថានភាពប្រជាសាស្ត្រ ចំណែកទីផ្សារ គោលដៅទីផ្សារ ព្រមទាំងស្ថានភាពទូទៅផលិតផលរបស់ដៃគូប្រជែងរបស់អ្នកជាដើម។
២) ទិសដៅទីផ្សារ
ជំហានឆ្ពោះទៅរកទិសដៅទីផ្សារ មិនមែនកាប់បំពង់អង្គុយរង់ចាំទឹកភ្លៀងនោះទេ ហើយក៏មិនមែនចេះតែដើរទៅមុខដោយមិនមានកោះត្រើយនោះដែរ។ ការចែកចាយផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកក៏ដូច្នេះដែរ។ អ្នកត្រូវសម្លឹងមើលថា អ្នកណាជាទិសដៅទីផ្សាររបស់អ្នក? បុរស ឬ ស្រ្តី? នៅកន្លែងណា? តើពួកគេចូលចិត្តធ្វើអ្វី? ពួកគេមានលទ្ធភាពស្វែងរកប្រាក់ចំណូលក្នុងកម្រិតណា? តើអ្វីទៅជាចំណោទបញ្ហានៅក្នុងការរស់នៅរបស់ពួកគេ? ការលើកឡើងសំណួរទាំងនេះ ដើម្បីរកឲ្យឃើញថា ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកមានលក្ខណៈសមស្របទៅស្ថានភាពទូទៅរបស់ពួកគេបាន ដល់កម្រិតណា។ តែសូមកុំភ្លេចរៀបរាប់ប្រាប់អតិថិជនទាំងនោះយ៉ាងលម្អិត និងយ៉ាងប៉ិនប្រសព្វឲ្យអស់ពីសមត្ថភាពពីផលិតផលឬ សេវាកម្មរបស់អ្នក។
៣) ផលិតផល
ចំពោះផលិតផលវិញ អ្នកត្រូវស្វែងរកចម្លើយយ៉ាងពិតប្រាកដ ថាតើផលិតផលរបស់អ្នកមានទំនាក់ទំនងដោយរបៀបណាទៅកាន់ទីផ្សារ ខាងក្រៅ? តើអ្វីទៅជាតម្រូវការទីផ្សាររបស់អ្នក? តើបច្ចុប្បន្ននេះអតិថិជនប្រើប្រាស់អ្វី? សំនួរទាំងនេះ នឹងធ្វើឲ្យអ្នកបានត្រៀមខ្លួនរួចរាល់ជាមុនអាចច្របាច់បញ្ចូល ផលិតផលរបស់អ្នកនៅកាន់ទីផ្សារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដោយគ្មានភាព មន្ទិលសង្ស័យ ឬ ភាពស្ទាក់ស្ទើរនៅក្នុងចិត្ត។
៤) ស្ថានភាពប្រកួតប្រជែង
តើធ្វើដូចម្តេចទើបអាចយកឈ្នះគូប្រជែងបាន? នេះជាសមរភូមិប្រយុទ្ធយ៉ាងក្តៅគគុកមួយរវាងអ្នក និងគូប្រជែងរបស់អ្នកនៅលើទីលានអាជីវកម្ម។ សហគ្រិនទូទៅអាចស្វែងរកឃើញចម្លើយបានច្រើនរបៀបចំពោះសំនួរ មួយនេះ ប៉ុន្តែការធ្វើឲ្យផលិតផលឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកល្អខុសពីគេ ត្រូវបានគេមើលឃើញជាទូទៅថា ជាចម្លើយមួយដ៏សមស្របបំផុត។ ដូច្នេះ អ្នកត្រូវ សរសេរពីយុទ្ធសាស្ត្រធ្វើឲ្យអាជីវកម្មរបស់ខុសប្លែកពីគេ ដែលគ្មានអ្នកណាដឹងក្រៅពីអ្នក។ នេះហើយបានគេហៅថា ការធ្វើអាជីវកម្ម។
៥) បេសកកម្មទីផ្សារ
តើក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកបានពាំនាំមកនូវអ្វីដែលជាគុណតម្លៃ តែមួយគត់ល្អដាច់គេខុសពីក្រុមហ៊ុនដទៃទៀត? សំនួរនេះជាហេតុផលមួយដើម្បីរំលឹកអ្នកឲ្យពិនិត្យមើលឡើងវិញ ថាតើបេសកកម្មទីផ្សារមានភាពស៊ីចង្វាក់គ្នាទៅនឹងបេសកកម្ម ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកដែរឬទេ? ជាឧទាហរណ៍ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនបានសម្រេចចិត្តសរសេរបេសកកម្មទីផ្សារ របស់ខ្លួនក្នុងរយៈពេលខ្លី ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាចំពោះមុនរបស់ក្រុមហ៊ុន។ ក្រោយមកបន្ទាប់ពីបញ្ហានោះត្រូវបានដោះស្រាយ បេសកកម្មនោះចាប់ផ្តើម កែលំអឡើងវិញបន្តិចម្តងៗស្របតាមបេសកកម្មធំរបស់ក្រុមហ៊ុន ដែលនេះក៏ជាដំណោះស្រាយមួយល្អផងដែរ។
មានសំនួរសំខាន់ៗចំនួន៣ ស្ដីពីបេសកកម្មរបស់ទីផ្សាររួមមាន តើអ្នកណាជាអតិថិជនស្នូលរបស់អ្នក? តើអ្នកលក់ផលិតផលឬ សេវាកម្មអ្វី? តើអ្វីទៅជាភាពខុសគ្នារវាងផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកទៅនឹងក្រុមហ៊ុនដទៃ?
៦) យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ
ពាក្យថា យុទ្ធសាស្ត្រមួយម៉ាត់ស្តាប់ទៅ វាពិតជាមិនធម្មតាសម្រាប់អ្នក តែវាពិតជាមិនអាចគេចផុតនោះឡើយ ព្រោះថាបើគ្មានយុទ្ធសាស្ត្រទេនោះ ប្រៀបដូចជាទៅប្រយុទ្ធដោយគ្មានអាវុធក្នុងដៃដូច្នេះដែរ។ អញ្ចឹងហើយបានជាយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារនេះត្រូវមានជាដាច់ខាតសម្រាប់ ដំណើរការអាជីវកម្មឲ្យជោគជ័យ។ តើគេគិតទៅលើអ្វីខ្លះសម្រាប់យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារនេះ?
យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សាររួមបញ្ចូល ទាំងមូលដ្ឋានគ្រឹះសំខាន់ៗ និង សកម្មភាពនានានៃអាជីវកម្មសម្រាប់អនុវត្តក្នុងរយៈពេលវែង ដែលជាដំណោះស្រាយដោយការវិភាគទៅលើស្ថានភាពយុទ្ធសាស្ត្រដំបូង និងការបង្កើតក្រុមហ៊ុន ការវាយតម្លៃ និង ជម្រើសជាយុទ្ធសាស្ត្រតម្រង់ទិសដៅទីផ្សារដែលសមស្របទៅនឹងគោលដៅ របស់ទីផ្សារ។
៧) កំណត់តម្លៃ ទីតាំង និង ម៉ាករបស់ផលិតផល ឬ សេវាកម្ម
បន្ទាប់ពីបានចុះស្រាវជ្រាវទីផ្សាររួចហើយ នេះជាពេលវេលាមួយដែលអ្នកត្រូវលៃលក ថាតើអ្នកត្រូវលក់ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកក្នុងតម្លៃប៉ុន្មាន? លក់នៅកន្លែងណា? តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចខ្លះដើម្បីឲ្យម៉ាកផលិតផលនោះទទួលបាន ចំណាប់អារម្មណ៍កាន់តែច្រើនឡើងពីសាធារណជន?
៨) កំណត់ហិរញ្ញវត្ថុ
វាប្រាកដណាស់ដែលថា យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារមួយអាចជោគជ័យបាន ត្រូវតែមានការចំណាយប្រាក់កាសទៅជាមួយផងដែរ ទោះតិចក្តី ច្រើនក្តី។ អ្នកត្រូវវាយតម្លៃថា តើទឹកប្រាក់ចំនួនប៉ុន្មានដែលអ្នកត្រូវចំណាយដើម្បីអនុវត្តលើ គម្រោងទីផ្សាររបស់អ្នក? តើអាចមានវិធីសាស្ត្រផ្សេងក្រៅពីនេះដែរឬទេ ដើម្បីធ្វើឲ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកអាចពង្រីកទីផ្សារដោយមិនចំណាយ ប្រាក់ច្រើន តែមានប្រសិទ្ធភាព?
៩) គោលដៅទីផ្សារ
អ្វីទៅជាគោលដៅទីផ្សារ? ចម្លើយនោះគឺគ្មានអ្វីក្រៅតែពីការទាក់ទាញអតិថិជនមកគាំទ្រផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកនោះទេ។ ដូច្នេះ វាជាចំនួនមួយដែលអ្នកត្រូវកំណត់ និងធ្វើឲ្យបាននៅអំឡុងពេលណាមួយ។ ជាឧទាហរណ៍ អ្នកត្រូវកំណត់ថា តើអ្នកត្រូវការអតិថិជន ឬ ត្រូវលក់ផលិតផល ឬ ត្រូវបង្កើនប្រាក់ចំណូលចំនួនប៉ុន្មានសម្រាប់សបា្តហ៍នេះ ខែនេះ ឆ្នាំនេះ ឬ ឆ្នាំក្រោយ?ការសម្រេចឲ្យបាននូវការបំពេញតម្រូវការដល់អតិថិជន ជាករណីមួយទៀតដែលមិនអាចមើលរំលងបាន ហើយនេះគឺជាគោលដៅទីផ្សាររបស់អ្នក។
១០ ត្រួតពិនិត្យលទ្ធផលរបស់អ្នក
ការធ្វើតេស្ត និងការវិភាគនៅលើទីផ្សារ ជាចំណុចចាប់ផ្តើមនៅក្នុងចំណុចនេះ ដែលត្រូវអនុវត្តក្នុងការស្ទាបស្ទង់លើមតិវាយតម្លៃរបស់អតិថិជន ការលក់ ចំណាប់អារម្មណ៍ ឬ ទិន្នន័យនានា ដើម្បីរកឲ្យឃើញថា តើផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកស្ថិតនៅក្នុងកម្រិតណា?
ការស្រាវជ្រាវនៅលើទីផ្សារ ការប្រកួតប្រជែង និង ការកំណត់ទីតាំងរបស់អ្នកឲ្យបានត្រឹមត្រូវ គឺជាសញ្ញាណមួយបញ្ជាក់ថា អ្នកកំពុងឈរនៅលើទីតាំងអាជីវកម្មដ៏មានប្រសិទ្ធភាពមួយអាចចែកចាយ ផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់អ្នកបាន។ ការបង្កើតគោលដៅសម្រាប់ចូលសមរភូមិអាជីវកម្ម នេះក៏បញ្ជាក់ផងដែរថា អ្នកអាចយល់កាន់តែច្បាស់ ថាតើអ្នកគួរតែប្រឡូកក្នុងអាជីវកម្មឬក៏អត់៕
No comments:
Post a Comment