Wednesday, September 23, 2015

​ចង់​​សម្រេច​ចិត្ត​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ គន្លឹះ​ទាំង៤នេះអាច​ជួយ​អ្នក​បាន!

បើ​ចង់​​សម្រេច​ចិត្ត​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ គន្លឹះ​ទាំង​៤​នេះ​អាច​ជួយ​អ្នក​បាន!ប្រភព៖​ rimpe
មុន ​ពេល​ចេញ​ជា​សកម្មភាព​អ្វីមួយ មនុស្ស​គ្រប់​គ្នា​តែង​ធ្វើ​ការ​សម្រេចចិត្ត។ ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ខុស ធ្វើ​ឲ្យ​សកម្មភាព​ដែល​អ្នក​ធ្វើ​នោះ​ខុស តែ​បើ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ត្រូវ​វិញ សកម្មភាព​ដែល​អ្នក​ធ្វើ​នោះ ប្រាកដ​ជាចេញ​ជា​លទ្ធផល​វិជ្ជមាន។ ដូច្នេះ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ពិត​ជា មាន​សារៈសំខាន់​ខ្លាំង​ណាស់ សម្រាប់​មនុស្ស​គ្រប់​គ្នា ជាពិសេស ​ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​ដឹកនាំ​តែ​ម្តង។ ដូច្នេះ មុន​ពេល​ធ្វើ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ អ្នក​ត្រូវ​តែ​គិតគូរ​ឲ្យ​បាន​ល្អិតល្អន់​ជាទីបំផុត ដើម្បី​ជៀសវាង​បញ្ហា​ផ្សេងៗ។

ខាង​ក្រោម​នេះជា​គន្លឹះ​សំខាន់ៗ​ដែល​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​ធ្វើ​ការ​សម្រេចចិត្ត​ប្រកប​ដោយប្រសិទ្ធភាព៖

១) សរសេរ​ជម្រើស​ទាំងអស់​ ដើម្បី​ប្រៀប​ធៀប (Write all your options for comparing )

ជា​ធម្មតា​ទេ ដើម្បី​មុន​ពេល​សម្រេច​ចិត្ត​ធ្វើ​អ្វី​មួយ អ្នក​គួរ​តែ​បង្កើត​ជម្រើស​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​សិន។ ការ​បង្កើត​ជម្រើស​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​នេះ អាច​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​លទ្ធភាព​គ្រប់គ្រាន់​ក្នុង​ការ​គិតគូរ និង ប្រៀប​ធៀប​រក​មើល​ថា មួយ​ណា​ល្អ​ជាង​គេ បន្ទាប់​មក​ធ្វើការ​សម្រេច​ចិត្ត​ធ្វើ​វា​តែ​ម្តង។​​

…ទម្លាប់អាក្រក់ទាំង៣នេះ មិនអាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​បញ្ចេញ​សក្ដានុពល​ឲ្យ​អស់​ពី​ខ្លួន​នៅ​កន្លែង​ការងារ​បាន​ឡើយ!…



២) បញ្ឈប់​​ការ​ស្វែង​រក​ភាព​ល្អឥតខ្ចោះ (Stop seeking perfection) ​


ការ​គិតគូរ​ពិចារណា​វែង​ឆ្ងាយ គឺ​ពិត​ជា​សំខាន់​ក្នុង​ការ​សម្រេចចិត្ត​ប្រកប​ដោយ​ផល​វិជ្ជមាន ប៉ុន្តែ​បើ​អ្នក​សញ្ជឹង​គិត​ដោយ​ព្យាយាម​​រក​ឲ្យ​ឃើញ​ភាព​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​នោះ ក៏​មិន​អាច​ទៅ​រួច​ដែរ​ ព្រោះ​ក្នុង​លោក​នោះ គ្មាន​រឿង​បែប​នេះ​ឡើយ ហើយ​ជា​ធម្មតា​ទេ​ វា​តែង​តែ​មាន​បញ្ហា​ខ្លះៗ​ដែល​មិន​អាច​ជៀស​រួច។ បើ​អ្នក​ចាំ​ទាល់​​តែ​រក​ឃើញថា អ្វីៗ​​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​សិន​ទើប​សម្រេច​ចិត្ត​នោះ​ វា​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ការ​យឺត​យ៉ាវ​ក្នុង​ការ​ដាក់​ចេញ​ជា​ផែន​ការ ឬ សកម្មភាព​ការងារ​ផ្សេងៗ។ អ្វី​ដែល​សំខាន់​ត្រង់​ចំណុច​នេះ គឺ គ្រាន់​តែ​ព្យាយាម​គិត​ឲ្យ​បាន​ម៉ត់ចត់ ហើយ​ធ្វើ​ការ​សម្រេចចិត្ត​ជា​មួយ​នឹង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​ខ្ពស់ នោះ​អាច​និយាយ​បាន​ថា វា​គឺ​ជា​រឿង​ដ៏​ប្រសើរ​មួយ​។

…គន្លឹះសំខាន់ទាំង ៥យ៉ាង​ដែល​អ្នក​អាច​រៀន​សូត្រ​ពី​ភាព​ជោគជ័យ​​របស់​ក្រុមហ៊ុន Google…

​៣) ត្រូវ​មាន​ភាព​ឯករាជ្យ​លើ​ខ្លួនឯង​ (Be independent)

ភាព​ឯករាជ្យ ពិត​ជា​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​សម្រាប់​មនុស្ស​ម្នាក់ ព្រោះ​បើ​គ្មាន​ភាព​ឯករាជ្យ​ទេ ពួកគេ​មិន​អាច​ធ្វើអ្វី​ដែល​ពួកគេ​ចង់​ធ្វើ​នោះ​ឡើយ។ ដូច្នេះ ដើម្បី​ធ្វើការ​សម្រេច​ចិត្ត​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ខ្ពស់​នោះ អ្នក​ត្រូវ​តែ​មាន​ភាព​ម្ចាស់​ការ​លើ​ខ្លួន​ឯង ពោល​គឺ ត្រូវ​ធ្វើអ្វី​ដែល​ខ្លួន​ពេញ​ចិត្ត ជាជាង​ធ្វើ​ទៅ​តាម​ការ​បញ្ចុះបញ្ចូល​របស់​អ្នក​ដទៃ។ មិនមែន​មាន​ន័យ​ថា អ្នក​មិន​ស្តាប់​អ្នកដទៃ​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​នោះ គឺ​អ្នក​ត្រូវ​មាន​ជំហរ​ច្បាស់លាស់ និង ស្គាល់​យ៉ាង​ច្បាស់​ពី​គោល​បំណង​របស់​ខ្លួន ដើម្បី​ជៀសវាង​ធ្វើអ្វីៗ​ទៅ​តាម​តែ​គេ។

…ដើម្បី​រកស៊ី​ជា​មួយមិត្តភក្ដិ​ប្រកប​ដោយ​ជោគជ័យ ត្រូវ​មាន៤ចំណុច​នេះ!…



៤) ចេះ​ទទួល​ស្គាល់​កំហុស (Admit your mistakes
)

គ្មាន​នរណា​ម្នាក់​មិន​ធ្លាប់​សាង​កំហុស​នោះ​ទេ តែ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​នោះ ថា​តើ​ចេះ​​ទទួល​ស្គាល់​កំហុស​នោះ​ឬអត់។ ការ​ទទួល​ស្គាល់​កំហុស មានន័យថា អ្នក​បាន​ទទួល​ស្គាល់​ថា វិធី​ដែល​ធ្វើ​កន្លង​មក​គឺ​មាន​បញ្ហា ដូច្នេះ ត្រូវ​ការ​ផ្លាស់ប្ដូរ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​ស្ថានការណ៍​ប្រសើរ​ឡើង​វិញ។ ដូច្នេះ ការ​ទទួល​ស្គាល់​កំហុស អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​របស់​អ្នក​ល្អ​ជាង​មុន៕

…៤ចំណុច​សំខាន់​នេះ គ្រប់គ្រាន់​នឹង​បង្ហាញ​ថា អ្នក​ជា​បុគ្គលិក​អាក្រក់!…



ប្រែ​សម្រួល៖ រស្មី

ប្រភព៖​ Entrepheneur

No comments:

Post a Comment